Acta Universitatis: Sectio Paedagogica - Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica= Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. Tanulmányok a neveléstudomány köréből

43. szám (2020)

A kötet eredeti címe: Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 43. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica

 

 

Szerkesztette: Virág Irén, Ugrai János

ISSN 2630-9742

A teljes szám elérése az egyetemi repozitóriumban: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6691/ 

Cikkek

A romantikus gyermektisztelet Jean Paul Levana avagy neveléstan című művében Nádudvari Gabriella p. 9-22. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.9
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6692/

A gyakorlati felkészítés formái a II. világháborúig az egri tanítóképzőben Kovács László p. 23-40. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.23
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6693/

Kérdések a tervezést érintő tanári döntések mögött húzódó pedagógusi gondolkodásra vonatkozóan Fenyődi Andrea, Orgoványi-Gajdos Judit p. 41-50. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.41
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6694/

Rendszerintelligencia a pedagóguskutatásban Zagyváné Szűcs Ida p. 51-59. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.51
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6695/

A minőségoffenzív tanárképzési program Németországban Urbán Péter p. 61-76. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.61
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6696/

A pedagógiai flexibilitás lehetőségei és a neveléstudományi beágyazottság elemzése az informális csoportorientált foglalkoztató tér tanulásszervezésében Medovarszki István p. 77-93. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.77
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6697/

The teacher as a facilitator of the Differentiated Development in Heterogeneous Groups of Students-Complex Instruction Program (DFHT-KIP) K. Nagy Emese p. 95-108. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.95
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6698/

Komplex Alapprogram a pedagógusok tapasztalatai alapján – szülő és iskola kapcsolata, a Ráhangolódás programelem megítélése Turós Mátyás, Dorner László p. 109-119. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.109
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6699/

Pillanatkép az iskolára való felkészültségről Heves megyében Nagyné Klujber Márta p. 121-134. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.121
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6700/

Szocializáció és deviancia Hollósvölgyi Máté p. 135-142. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.135
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6701/

Játék az alsó tagozaton Németh Nikolett p. 145-153. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.145
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6702/

Tanár-diák konfliktusok a középiskolában Tresó Eliza p. 155-163. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.155
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6703/

Emberierőforrás-menedzsment a minőségfejlesztés jegyében a közművelődésben Székely Ákos p. 165-174. DOI: 10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2020.165
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6705/