Sárospataki Pedagógiai Füzetek

28. szám (2021)

Szerkesztették:
Toma Kornélia,
Podlovics Éva Lívia,
Stóka György

 

ISSN 0230-0435
ISBN 978-963-496-184-0

 

A teljes szám elérése az egyetemi repozitóriumban: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6841/ 

Cikkek

Ködöböcz József, a „tanítók tanítója” Feróné Komolay Anikó p. 11-17. DOI: 10.33031/SPF.2021.11
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6843/

Sipos György munkássága a pataki képzőben (1947–1997) Kőszegi Ferenc p. 19-23.
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6844/

Az optimális fejlődést támogató védőfaktorok Erdei Róbert p. 25-46. DOI: 10.33031/SPF.2021.25
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6845/

A kompetenciák az általános iskolától az élethosszig tartó tanulásig Podlovics Éva Lívia p. 47-54. DOI: 10.33031/SPF.2021.47
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6846/

A tanulók státuszhelyzete és kezelése K. Nagy Emese p. 55-70. DOI: 10.33031/SPF.2021.55
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6847/

Reziliencia és pedagógiai gyakorlat Podlovics Éva Lívia p. 71-83. DOI: 10.33031/SPF.2021.71
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6848/

Kezdjük korán! A korai fejlesztés lehetőségei és szerepe a pedagógiai szakszolgálatokban Bodnárné Novák Anita p. 87-96. DOI: 10.33031/SPF.2021.87
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6849/

Az anyanyelvi fejlesztő játékok jelentősége az óvodai nyelvi-kommunikációs nevelésben Vass Rebeka p. 97-117. DOI: 10.33031/SPF.2021.97
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6850/

Innovatív tanítási módszerek Bekéné Zelencz Katalin p. 119-134. DOI: 10.33031/SPF.2021.119
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6851/

Médiatudatosságra nevelés az óvodától a felsőoktatásig Kökényesi Nikoletta p. 135-145. DOI: 10.33031/SPF.2021.135
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6852/

Drámapedagógiai tartalmú pedagógusképzés a Sárospataki Comenius Campuson – Egy jó gyakorlat Toma Kornélia p. 147-159. DOI: 10.33031/SPF.2021.147
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6853/

Színházi nevelés és közönségnevelés a Kaposvári Egyetemen N. Mandl Erika p. 161-176. DOI: 10.33031/SPF.2021.161
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6854/

Szegény ember kőlevese – bábszínpadok kóstolója Bércesi-Dienes Erika p. 177-190. DOI: 10.33031/SPF.2021.177
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6855/

A felnőttkor művészetek iránti érzékenységének megalapozási lehetőségei az óvodában Bagi Márta Anna p. 191-195. DOI: 10.33031/SPF.2021.191
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6856/

Báb és dráma a hitoktatásban. Bibliai történetek feldolgozása a báb és dráma eszközeivel Kustárné Almási Zsuzsanna p. 197-210. DOI: 10.33031/SPF.2021.197
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6857/

Báb-mese-báb: a mesék és a bábjáték Galuska László Pál p. 211-240. DOI: 10.33031/SPF.2021.211
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6858/

Báron László – Euterpé, Kalliopé, Minerva és Thaleia táncpartnere Szentirmai László p. 241-248. DOI: 10.33031/SPF.2021.241
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6859/

A kognitív kommunikációs kompetencia tantervi vizsgálata a gimnázium 9–10. évfolyamán Tomori Tímea p. 251-260. DOI: 10.33031/SPF.2021.251
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6860/

Narráció és identitás. Gerhard Richter: 1977. október 18. Lenkey-Tóth Péter p. 261-270. DOI: 10.33031/SPF.2021.261
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6861/

„Urbanizálódó” gombák? Adatok antropogén környezetben megfigyelt nagygombafajokról Zemplénben Egri Károly p. 271-294. DOI: 10.33031/SPF.2021.271
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6862/

Energiatudatossággal kapcsolatos ismeretek és összefüggések vizsgálata Csáki Szabolcs p. 295-310. DOI: 10.33031/SPF.2021.295
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/6863/